Skip to content

Ce functie sa folosesc pentru a cauta date in Excel? Functia Vlookup.

[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” z_index=”” padding_top=”44″ padding_bottom=”44″][vc_column width=”1/4″][vc_column_text]

Cursuri Office

Cursuri Excel

De-a lungul celor 5 ani de activitate ne-am dezvoltat tehnici facile de invatare, cursuri Microsoft adaptate in functie de nivelul fiecarui cursant.

O lista de preturi pentru acestea regasiti aici.

[/vc_column_text][vc_separator type=”transparent” up=”10″]Functia Vlookup de la 0[vc_column_text]

“Learn today for tomorrow!”

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”3/4″][qode_advanced_tabs title_tag=”h3″][qode_advanced_tab][vc_column_text]

Ce functie sa folosesc pentru a cauta date in Excel? Functia Vlookup.

Ai de adus date dintr-o tabele Excel intr-un fisier astfel incat sa poti face o analiza? Numic mai simplu, poti utiliza cu success functia Vlookup din Excel.

Ce face functia Vlookup in Excel?

Functia Vlookup te va ajuta sa cauti date intr-o baza de date si sa le returnezi in zona unde ai nevoie de ele. Cautarea se va face in functie de o cheie unica, o cheie primara. Exemplu de chei unice: cod angajat, CNP, ID_ Produs, etc..

Cum functioneaza functia Vlookup in Excel?

Functia Vlookup face cautarea datelor pe verticala Va verifica linie cu linie informatia. In momentul in care va gasi elemet duplicat ( cheie unica dublicata) in coloanal, va returna doar prima valoare gasita ce se asociaza acelei chei unice.

Care este structura functie Vlookup?

Pentru a reusi sa facem sa dea rezultat functia Vlookup  va trebui sa completam 4 argumente obligatorii:

  • Lookup_value: cheia unica in functie de care se face cautarea
  • Table_array: zona de date in care facem cautarea. Se selecteaza de la coloanal care continue cheia unica pana la coloanal in care facem cautarea datelor.
  • Col_index_num: Numarul coloanei in care facem cautarea datelor. Pentru a obtine aceasta valoare numerica, se sumara coloanele de la coloanal care continue cheie unica pana la coloana (inclusive) in care facem cautarea.
  • Range_lookup: valoare logica, folosim 0 in majoritatea cazurilor.

 

Pentru a intelege mai bine rolul functie Vlookup si cum functioneaza aceasta, am pentru tine o prezentare video. Detalii mai jos:

In concluzie functia Vlookup din Excel este o functie ce te va ajuta sa aduci date dintr-o baza de date in alta baza de date. Bazele pot fi in aceeasi foaie de lucru sau in foi separate.

Intrebari/nelamuriri?

Daca ai intrebari legate de modul de utilizare al acestei optiuni, ne poti lasa un mesaj in sectiunea de comentarii.  In cazul in care ai  intrebari despre un subiect Excel diferit fata de cel prezent, scrie-ne si iti vom raspunde in cel mult 48 ore!

Speram ca va este util acest tutorial, ne puteti urmari si in zona de social media/ Facebook https://www.facebook.com/SkyITLearning/

De asemenea putem sa va ajutam si cu programe de training personalizate, adaptate nevoilor Dvs. Cursurile sunt destinate atat persoanelor fizice cat si pentru companii, nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe detalii.

Nu uita…

Invata astazi pentru maine![/vc_column_text][/qode_advanced_tab][/qode_advanced_tabs][/vc_column][/vc_row][vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”grid” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern” css=”.vc_custom_1473086245677{padding-top: 13px !important;padding-bottom: 13px !

important;background-color: #ffffff !important;}”][vc_column][qode_carousel carousel=”home-carousel” number_of_visible_items=”four_items”][/vc_column][/vc_row]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *