Skip to content

Cum aduc un tabel din PDF in Excel – Cursuri Excel Online

Cum aduc / copiez date din PDF in Excel?

Am scris acest articol , in care iti prezint o metoda prin intermediul careia poti importa date din PDF in Excel, metoda prin care pot aduce tabele din PDF in Excel.

Tabele din PDF in Excel.

Cu siguranta ai incercat si tu sa iei cu copy si paste datele dintr-un fisier PDF si sa le duci intr-un fisier Excel pentru a analiza informatia. Ai incercat sa copiezi un tabel din PDF in Excel.

Cred cu tarie ca si tu ai intampinat aceeasi problema ca si mine. Cand ai dat paste tabelului, datele s-au imprastiat pe intreaga foaie Excel.

Care este metoda corecta de a copia un tabel dintr-un fisier PDF intr-o foaie Excel?

Iti prezint in cele ce urmeaza o modalitate prin care poti evita evenimentele neplacute. Evenimentele in care datele se duc sub orice forma in Excel , mai putin cum ar trebui.

De ce este necesar sa copiem datele din PDF prima data in Word?

Primul pas pe care-l vom face pentru a aduce tabele din PDF in Excel va fi sa deschidem si o foaie Word. Dupa ce am deschis foaia Word, vom selecta tabelul  / datele din PDF. Activam copierea acestora si le ducem cu paste in foaia Word.

Pasul urmator va fi sa repetam procedeul anterior. Copiem datele din Word ( cele aduse din PDF) si le ducem cu paste in foaia Excel. In felul acesta tabelul nostru din PDF este adus / copiat fara probleme in Excel.

Metoda aceasta , de a copia date din PDF in Excel este una destul de simpla. Ne folosim doar de o aplicatie intermediara. Ne folosim de Microsoft Word.

Sper sa-ti fie utila informatia, vezi in partea dreapta si un material video in care-ti prezint pas cu pas metoda expusa aici.

Daca esti interest de cursuri Excel, Power BI, Power Query, produse din suta Office, online sau fizice pentru tine sau exhipa ta nu ezita sa ne contactezi!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *